Regulamin
Spis treści:
- Idea Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl
- Postanowienia wstępne
- Definicje
- Zawarcie umowy o świadczenie Usługi Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl
- Realizacja Usługi
- Wstrzymanie realizacji Usługi
- Czas trwania Umowy. Rozwiązanie.
- Cennik
- Zmiany Umowy, Regulaminu, Cenników
- Odpowiedzialność Spółki
- Reklamacje
- Zawiadomienia
- Postanowienie końcowe
- Ochrona znaków i danych osobowych
§ 1.Idea Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl
Celem Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl jest realizacja ruchu Partnerom poprzez
zwiększanie czytelnictwa w ich Serwisach Informacyjnych . Użytkownicy zbierają „punkty
za czytanie” i zadania specjalne i są zachęcani są do systematycznego i aktywnego
korzystania z polecanych Serwisów Informacyjnych. Kolejnym celem jest zachęcenie
użytkowników do kupowania w polecanych sklepach internetowych oraz brania udziału
w akcjach specjalnych.
§ 2. Postanowienia wstępne
- Regulamin opracowany został przez spółkę LoyaltyNetworks sp. z o.o. z siedzibą w
Poznaniu, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000567706, kapitał zakładowy w kwocie 15 000 zł, NIP 7773252747,
Regon 362039846
- Regulamin określa zasady współpracy w zakresie realizacji ruchu Partnerom z wykorzystaniem
Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl oraz prawa i obowiązki stron.
- Regulamin zawiera zasady świadczenia przez Spółkę usług drogą elektroniczną w ramach
Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204
ze zm.).
§ 3. Definicje
Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
- Partner – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, będąca wydawcą lub właścicielem Serwisu Informacyjnego;
- Serwis Informacyjny – mass medium w postaci internetowego serwisu informacyjnego,
portalu, wortalu, gazety internetowej, bloga tematycznego, serwisu konsumenckiego
lub innego serwisu, portalu, a nawet gry, którego dysponentem jest Partner;
- Program - Program Lojalnościowy Zaczytaj.pl, którego zasady określone są w regulaminie
dla Użytkowników na stronie: www.Zaczytaj.pl;
- Umowa – umowa świadczenia usługi Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl;
- Formularz Rejestracyjny – formularz dostępny przez WWW na stronie: partner.Zaczytaj.pl,
z poziomu którego Partner zgłasza Serwis Informacyjny i podaje dane do osoby reprezentującej
Partnera;
- Panel Partnera – panel aplikacji www, z poziomu którego Partner może zarządzać Kontem
Partnera, aktualizować dane, wykonywać raporty, dokonywać zakupu Punktów itp.;
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usługi Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl;
- Usługa - usługa realizowana dla Partnera na podstawie Regulaminu polegająca na obsłudze
Programu Lojalnościowego i realizacji ruchu Serwisom Informacyjnym Partnera;
- Punkty – punkty, które Użytkownicy Programu mogą zbierać korzystając z Serwisu Informacyjnego
Partnera;
- Konto Partnera – pula punktów, które są w dyspozycji Partnera. Partner może określić
Reguły, według których Punkty są zbierane przez Użytkowników;
- Użytkownik – Zarejestrowany użytkownik serwisu Zaczytaj.pl;
- Reguły – zasady premiowania Użytkowników za czytanie artykułów (generowania Odsłon)
na stronach Serwisu Informacyjnego wyrażone jako liczba punktów przyznawana po otwarciu
określonej liczby różnych artykułów w trakcie zdefiniowanego czasu. Partner po zakupie
punktów pre- paid, może wprowadzić limity liczby Punktów, jakie jeden Użytkownik
może zebrać w Serwisie Informacyjnym danym okresie czasu (np. godzina, dzień, tydzień,
miesiąc);
- Unikalny Użytkownik – rozróżnialny przez system zarejestrowany lub użytkownik Programu,
który w danym okresie czasu dokonał przynajmniej jednej Odsłony w Serwisie Informacyjnym
Partnera;
- API – zestaw narzędzi informatycznych udostępnionych przez Spółkę dla Partnera umożliwiających
implementację przez Partnera Zdarzeń Punktowych
- Zdarzenia Punktowe – specjalne akcje punktowe wykonane przez Użytkownika jak rejestracja,
udział w konkursie itp.
- Odsłona – otwarcie przez Użytkownika jednej strony w Serwisie Informacyjnym Partnera;
- Skrypt Zliczający – kod programu, który osadzony w kodzie stron Serwisu Informacyjnego
pozwala na zidentyfikowanie Użytkownika i naliczenie Punktów;
- Hasło - oznacza ciąg znaków wybranych przez Partnera w celu zabezpieczenia dostępu
do Panelu Partnera i Konta Partnera oraz korzystania z Usługi;
- Login - oznacza indywidualne oznaczenie Partnera, którym Partner posługuje się korzystając
z Usługi (z Panelu Partnera);
- Spółka – spółka LoyaltyNetworks sp. z o.o. ,o której mowa w § 2 ust. 1 Regulaminu;
§ 4. Zawarcie umowy o świadczenie usługi Programu Lojalnościowego Zaczytaj.pl
- W celu zawarcia Umowy należy zgłosić Serwis Informacyjny poprzez uzupełnienie Formularza
Rejestracyjnego, podając dane serwisu (adres e-mail, telefon) i osoby reprezentującej
właściciela
- Spółka po zaakceptowaniu Serwisu Informacyjnego przesyła dane do Panelu Partnera
(Login i wygenerowane automatycznie Hasło). Spółka zastrzega sobie możliwość niezaakceptowania
zgłoszonego Serwisu Informacyjnego bez podania przyczyny.
- Przy pierwszym logowaniu do Panelu Partnera, Partner akceptuje Regulamin oraz tym
samym akceptuje warunki zawieranej Umowy
- Partnerowi przysługuje testowe sprawdzenie Usługi. Spółka przyznaje tym samym pulę
Punktów, które są wykorzystane przez Użytkowników do zbierania Punktów w Serwisie
Informacyjnym Partnera
§ 5. Realizacja Usługi
- Po dokonaniu rejestracji zgodnie z par 3 i po przetestowaniu Usługi, Partner może
kontynuować realizację Usługi. W tym celu dokonuje zakupu Punktów lub decyduje się
na współpracę w ramach zlecenia w rozliczeniu za efekt - liczbę Unikalnych Użytkowników
i/lub generowanych przez nich Odsłon.
- Zakup Punktów odbywa się z wykorzystaniem platformy PayU w oparciu o Cennik. Strony
mogą ustalić w indywidualnych przypadkach inne zasady dokonania płatności.
- Po zaksięgowaniu płatności Spółka przyznaje Partnerowi odpowiednią liczbę Punktów,
które zasilają Konto Partnera. W ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty wystawiana
i wysyłana jest faktura. Partner zobowiązany jest do podania wszystkich niezbędnych
do wystawienia danych i odpowiada za ich poprawność. Partner zobowiązuje się do
wykorzystania zakupionych punktów w ciągu 12 miesięcy. Po tym okresie niewykorzystane
Punkty przepadają.
- Punkty poprzez Panel Partnera są przydzielane Użytkownikom zgodnie z Regułami. Partner
poprzez Panel może śledzić stan Konta Partnera, zużycie Punktów, liczby Unikalnych
Użytkowników i generowanych przez nich Odsłon.
- Partner może zakupić również punkty konkursowe i dodawać poprzez panel administracyjny
pytania konkursowe dla użytkowników. Pytania będą akceptowane w ciągu 24 godzin
przez administrację programu. Pytania konkursowe tworzone przez Partnera mogą dotyczyć
tylko i wyłącznie treści artykułów zamieszczonych na serwisie informacyjnym Partnera.
- Strony mogą ustalić inne zasady odpłatności – np. od liczby Unikalnych Użytkowników
i/lub generowanych przez nich Odsłon.
- Użytkownicy mogą zbierać Punkty poprzez odwiedzanie Serwisów Informacyjnych. Punkty
„za czytanie” naliczane są zgodnie z Regułami.
- Strony mogą ustalić inne akcje, które będą umożliwiały zebranie dodatkowych Punktów
przez Użytkowników tzw. zdarzenia punktowe (np. Pytania Konkursowe, zadania specjalne,
rejestracja, zakup treści/usług, wejścia na konkretne artykuły,obecność w quizach,
odpowiadanie na pytanie, uczestniczenie w konkursach,inne dowolne akcje użytkownika,
które można jednoznacznie określić do spełnienia przez Użytkowników)
- W celu prawidłowego zliczania Punktów Partner zobowiązany jest do umieszczenia w
kodzie Serwisu Informacyjnego Skryptu Zliczającego. Skrypt powinien być osadzony
na każdej podstronie w domenie serwisu informacyjnego i w wybranych sekcjach, o
ile taką dodatkową informację poda w ustawieniach Serwisu Informacyjnego (poprzez
Panel Partnera). Brak osadzenia Skryptu Zliczającego lub niepoprawne jego osadzenie
lub wykonywanie uprawnia Spółkę do wstrzymania realizacji Usługi.
- W przypadku realizacji Usługi w ramach zlecenia stałego Partner zobowiązuje się
utrzymywać Skrypt Zliczający przez cały okres trwania Umowy. Jego usunięcie w trakcie
trwania okresu rozliczeniowego skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości miesięcznej
wartości zlecenia (z ostatniego pełnego miesiąca w którym skrypt znajdował się przez
cały miesiąc na stronie).
- W przypadku realizacji usługi w oparciu o API Partner zobowiązuje się do poprawnego
wdrożenia API w celu zliczenia akcji użytkowników i utrzymywania wdrożenia aż do
zakończenia realizacji usługi zgodnie z zamówieniem usługi.
§ 6. Wstrzymanie realizacji Usługi
- Spółka może wstrzymać realizację Usługi w przypadku gdy:
a) Partner usunął Skrypt Zliczający, osadził go niepoprawnie lub z innym powodów
nie działa on prawidłowo,
b) Serwis Partnera nie zawiera aktualnych, bieżących informacji aktualizowanych
minimum raz w tygodniu
c) Serwis Partnera nie działa prawidłowo, strony nie wczytują się lub czas ich ładowania
jest bardzo długi, co wynika z problemów serwera Partnera i braku możliwości zrealizowania
odwiedzin serwisu przez użytkowników programu Zaczytaj.pl
- W przypadku zalegania z płatnościami przez Partnera i po bezskutecznym wezwaniu
do zapłaty, Spółka może wstrzymać świadczenie Usługi, poprzez zablokowanie lub ograniczenie
dostępu do Panelu Partnera. O wstrzymaniu świadczenia Usługi Spółka zawiadamia Partnera
pocztą elektroniczną na podany przy rejestracji adres. Wstrzymanie świadczenia Usługi
może nastąpić od dnia następnego po dniu wysłania zawiadomienia, o którym mowa powyżej.
Wstrzymanie świadczenia Usługi w tym trybie nie jest też podstawą do odmowy zapłaty
lub pomniejszenia opłaty. Po uregulowaniu zaległych płatności, następuje wznowienie
świadczenia usługi.
- Partner zmienił zawartość Serwisu na treści wulgarne, pornograficzne i niezgodne
z polskim prawem.
- Wstrzymanie świadczenia Usługi z przyczyn, o których mowa w ust. 1, 2, 3 powyżej,
nie stanowi nie wykonywania lub nienależytego wykonywania Umowy przez Spółkę
§ 7. Czas trwania Umowy. Rozwiązanie.
- Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. Umowa może zostać wypowiedziana przez
każdą ze stron z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca
kalendarzowego.
- W trakcie okresu wypowiedzenia Umowy Partner zobowiązuje do kontynuacji usługi w
celu wykorzystania Punktów na Koncie Partnera.
- Jeśli Umowę wypowiedziała Spółka wówczas zobowiązuje się do zwrócenia niewykorzystanych
Punktów i wystawienia faktury korygującej w ciągu 14 dni od wysłanego przez Partnera
żądania.
- Umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu w przypadku gdy Konto Partnera nie zostało
zasilone Punktami przez okres 6-ciu miesięcy od ich wyczerpania.
§ 8. Cennik
- Partner może dokonać zakupu Punktów w cenach określonych w Cenniku. Do wskazanych
cen doliczany jest podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Aktualny Cennik dostępny jest z poziomu Panelu Partnera.
- Strony mogą ustalić indywidualne zasady rozliczeń realizowanych usług przez Spółkę,
r abaty i sposoby płatności, co wymaga ustaleń w formie pisemnej (w tym e-mail,
skan formularzu zamówienia itp.)
§ 9. Zmiany Umowy, Regulaminu, Cenników
- Spółka zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu i Cenników w dowolnym czasie.
- Aktualny Regulamin jest publikowany po zalogowaniu się do Panelu Partnera oraz może
być dostarczany Partnerowi w formie elektronicznej na każde jego żądanie.
- Spółka informuje Partnera o każdej zmianie Regulaminu przed wprowadzeniem tych zmian,
poprzez zamieszczenie nowego regulaminu na stronie internetowej dostępnej po zalogowaniu
w Panelu Partnera
- W przypadku zmiany Regulaminu Partner ma prawo wypowiedzieć niniejszą Umowę w ciągu
21 dni od dnia zamieszczenia nowego Regulaminu. Termin wypowiedzenia Umowy wynosi
jeden miesiąc i upływa z końcem miesiąca kalendarzowego. W okresie wypowiedzenia
w tym trybie – obowiązuje dotychczasowy Regulamin. Jeżeli Partner nie wypowie Umowy
w terminie wskazanym w niniejszym ust., uznaje się, że zmiana Regulaminu jest wiążąca
dla Stron.
§ 10. Odpowiedzialność Spółki
- Spółka ponosi odpowiedzialność za należyte świadczenie Usługi, zgodnie z zawartą
Umową oraz Regulaminem.
- Odpowiedzialność Spółki wobec Partnera na podstawie Umowy nie może być wyższa niż
łączna kwota płatności dokonanych przez Partnera w okresie trzech miesięcy poprzedzających
dzień zgłoszenia roszczenia. W miesięcznym okresie rozliczeniowym (o ile strony
przyjmą taki okres rozliczeniowy) odpowiedzialność nie może być wyższa od kwoty
wynagrodzenia, jakie na podstawie Umowy Spółka otrzymała od Partnera w tym okresie
rozliczeniowym.
- W związku z realizacją Umowy, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie
oraz utracone przez Partnera lub klientów/kontrahentów Partnera korzyści, zwłaszcza
za utratę przychodów bądź zysków, utratę klientów/kontrahentów, utratę możliwości
rozwinięcia działalności bądź utratę spodziewanych oszczędności.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za awarie lub błędy w Usłudze spowodowane lub
wynikające z awarii lub błędów urządzeń Partnera (urządzeń, które są niezbędne do
korzystania z Usługi, będące własnością lub/i zarządzane przez Partnera).
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w realizacji usługi spowodowane awarią
techniczną oraz wadliwym funkcjonowaniem serwerów i systemów. W przypadku awarii
i serwerów teleinformatycznych Spółki, realizacja usługi zostaje wstrzymana na czas
awarii. Spółka dołoży wszelkich starań do jak najszybszego przywrócenia systemu.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Partnera,
powstałe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy lub Regulaminu,
jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za
które Spółka nie ponosi odpowiedzialności. W szczególności Spółka nie ponosi odpowiedzialności,
jeżeli szkody wynikają z:
a. nieprawidłowego udostępnienia osobom trzecim informacji o koncie oraz z wejścia
osób
trzecich w posiadanie hasła Partnera lub innych kodów zabezpieczających dostęp do
Usługi,
b. zamieszczenia przez Partnera informacji niezgodnych z prawdą,
c. niedotrzymania przez Partnera warunków niniejszego Regulaminu,
d. nieprawidłowego korzystania z Usługi przez Partnera lub Użytkowników,
e. podania nieprawdziwych lub niepełnych danych podczas rejestracji Partnera,
f. zaprzestania, ograniczenia lub niewłaściwego świadczenia usług, niezbędnych do
prawidłowego funkcjonowania systemu, wykonywanych na rzecz Spółki przez profesjonalne
podmioty niezależne od Spółki,
g. udostępnienia przez Spółkę hasła i danych o Koncie Partnera osobom do tego upoważnionym
na podstawie właściwych przepisów prawa,
h. specyfiki usług wykorzystujących technologie charakteryzujące się zmiennymi w
czasie parametrami wpływającymi na jakość, w szczególności usług świadczonych z
wykorzystaniem sieci IP,
i. niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na skutek działania osób
trzecich, za które Spółka nie ponosi odpowiedzialności (w szczególności operatorów
telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej,Użytkowników);
wyłączenie odpowiedzialności Spółki obejmuje także odpowiedzialność z tytułu szkód
spowodowanych przez wirusy komputerowe i działania hakerów komputerowych,
j. zaistnienia jakiejkolwiek zewnętrznej przyczyny, pozostającej poza kontrolą Spółki,
niemożliwej do przewidzenia w chwili zawierania Umowy, w tym między innymi klęski
żywiołowej, akcji strajkowej itp. (tzw. siła wyższa),
- Spółka ma prawo czasowo odłączyć dostęp do pewnych usług, o ile jest to konieczne
ze względu na obsługę techniczną systemu. Jeżeli przerwa trwa mniej niż 1 godzinę
w ciału doby, spółka nie ma obowiązku informować Partnera o takiej konieczności.
W takim wypadku Spółka nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne powstałe z tego
tytułu szkody. Spółka powinna w miarę możliwości informować Partnera przez odpowiedni
komunikat w Panelu Partnera o planowanych przerwach technicznych z minimum 3-dniowym
wyprzedzeniem w przypadku planowanych przerw trwających ponad 1 godzinę w ciągu
doby, wynikających z naturalnych potrzeb konserwacji i aktualizacji systemu."
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez Partnerów w Serwisach
Informacyjnych, dotyczące w szczególności wyglądu strony Serwisu Informacyjnego,
jej funkcjonalności oraz poprawności działania.
- Wszystkie operacje dokonane w ramach Usługi przy użyciu prawidłowego loginu i hasła
Partnera uważa się za zlecone przez Partnera. Spółka nie ponosi odpowiedzialności
w przypadku korzystania z Usługi za pomocą loginu i hasła Partnera przez osoby nieuprawnione.
Udostępnienia hasła osobom trzecim Partner dokonuje na własną odpowiedzialność.
§ 11. Reklamacje
- Partner może złożyć reklamację w sprawie niewykonania lub nienależytego wykonania
Umowy.
- Reklamację należy złożyć pisemnie na adres siedziby Spółki z dopiskiem „Reklamacja”,
ewentualnie w innej formie przewidzianej w Regulaminie dla zawiadomień.
- Reklamacja może zostać złożona w terminie 1 miesiąca, licząc od daty wykonania Usługi
lub od dnia, w którym Usługa miała być wykonana lub od dnia doręczenia Rachunku
zawierającego kwestionowane przez reklamującego obliczenie należności. Dniem wniesienia
Reklamacji jest dzień, w którym na adres poczty elektronicznej Spółki lub na numer
telefaksu Spółki wpłynęło pismo reklamacyjne Partnera lub dzień doręczenia listu
poleconego na adres pocztowy Spółki. Reklamację złożoną po upływie powyższego terminu
pozostawia się bez rozpoznania, o czym Spółka niezwłocznie powiadamia reklamującego.
- W przypadku Reklamacji dotyczącej kwoty zamówionej Usługi, Partner zobowiązany jest
wskazać kwestionowaną pozycję faktury i kwotę.
- Reklamacja powinna określać:
a) nazwę (firmę) lub imię i nazwisko wraz z adresem siedziby lub zamieszkania;
b) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu rozliczeniowego;
c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
d) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności w przypadku, gdy reklamujący
żąda ich wypłaty;
e) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności
albo wniosek o zaliczenie na poczet przyszłych należności - w przypadku, gdy reklamujący
żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności;
f) podpis Klienta w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
- Złożenie reklamacji nie zawiesza obowiązku zapłaty należności wynikającej z faktury
VAT.
- Prawidłowo zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 1 miesiąca od daty
jej wniesienia, po upływie którego Partner otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie.
Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania
Usługi, przysługuje Partnerowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.
Reklamację uważa się za przyjętą, gdy Spółka nie rozpatrzy reklamacji w terminie
2 miesięcy od dnia jej wniesienia.
§ 12. Zawiadomienia
- O ile Regulamin lub Umowa nie stanowią inaczej, wszelkie zawiadomienia związane
z realizacją Umowy mogą być dokonywane w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Partnera oraz Spółkę w Umowie lub za pomocą wiadomości przekazywanych
przez Panel Partnera lub także za pomocą: poczty polskiej, kurierem lub telefaksem.
- Jeżeli Partner nie poinformuje Spółki o zmianie dotychczasowego adresu, wszelką
korespondencję przekazaną przez Spółkę na ten adres uważa się za prawidłowo doręczoną.
§ 14. Postanowienia końcowe
- W przypadku jakichkolwiek sporów wynikłych w związku z realizacją Umowy, Strony
zobowiązują się rozwiązać je polubownie w drodze wzajemnych negocjacji. Gdyby polubowne
rozwiązanie sporu okazało się niemożliwe, Spółka albo Partner poddadzą spór pod
rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu, właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę
Spółki.
- W sprawach nieuregulowanych Umową / Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego
prawa, w szczególności Kodeks cywilny.
- Nieważność lub niewykonalność któregokolwiek z postanowień Regulaminu/Umowy nie
ma wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu lub Umowy.
- W przypadku rozbieżności zapisów w Regulaminie i Umowie – nadrzędne są ustalenia
w Umowie.
- Prawem właściwym dla wykonania i interpretacji Regulaminu lub Umowy jest prawo polskie.
§ 15. Ochrona znaków i danych osobowych
- Spółka ma prawo przetwarzać dane osobowe Partnerów. Partner wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych, podanych w Umowie, w celach marketingowych oraz w celu udostępniania
tych danych innym podmiotom dla dalszego ich przetwarzania w celach marketingowych
tych podmiotów. Administratorem danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926,
z późn. zm.), jest spółka Loyaltynetworsk Sp z o.o. siedzibą w Poznaniu.
Administrator zbioru danych osobowych informuje, że udzielenie powyższej
zgody jest dobrowolne oraz że Partnerowi przysługuje prawo dostępu do jego danych
oraz ich poprawienia.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oznacza
w szczególności zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych
na adres e-mail Partnera podanych w Formularzu Rejestracyjnym. Zgoda na otrzymywanie
informacji handlowych może być w każdej chwili cofnięta.
- Dane osobowe podane przez Partnera powinny być prawdziwe. Podanie przez Partnera
danych niezgodnych z prawdą uprawnia Spółkę do zablokowania świadczenia Usługi dla
Partnera lub zaprzestania udostępniania Panelu Klienta.
- Partner zezwala na posługiwanie się oznaczeniami Serwisu Informacyjnego Partnera
(logo, favicon, nazwa itp.) dla celów identyfikacji i prezentowania Serwisu Informacyjnego
w Programie oraz w celach promujących Usługę i/lub Program.
- Spółka może udostępniać dane osobowe Partnera uprawnionym osobom, organom i instytucjom
na zasadach określonych przepisami prawa.