Niektóre programy pocztowe i filtry anty-spamowe mogą wychwycić maile
aktywacyjne i umieścić je folderze "
spam" lub "
kosz". Jeżeli nie
otrzymałeś maila aktywującego konto – sprawdź najpierw te foldery.
Jeżeli mail aktywacyjny do Ciebie nie dotarł możesz go powtórnie otrzymać.
W tym celu należy kliknąć w prawym górnym rogu strony głównej w przycisk '
Zaloguj się', następnie pod oknami do logowania kliknij '
Tutaj' obok napisu '
Zapomniałeś/aś hasła lub loginu, kliknij tutaj ". Po otwarciu nowej strony,na dole strony pojawi się napis '
Jeśli nie dotarł na twoją pocztę e-mail z linkiem aktywacyjnym kliknij Tutaj', w którym ponownie kliknij '
Tutaj'.
Aby ponownie przesłać link aktywacyjny wprowadź adres e-mail i kliknij na przycisk 'Prześlij link'.